Børn gør som udgangspunkt deres bedste og har en naturlig lyst til læring og dannelse.
Børn vil gerne passe ind i fællesskabet. De er kompetente og gør det, så godt de kan ud fra de strategier og ressourcer, de har til rådighed.
Børn er selv i stand til at bidrage med løsninger til, hvilke rammer de trives bedst i.
Det er naturligt at børn afsøger grænser
  • Hvorfor Park Allé Privatskole?

Park Allé Privatskole er en værdibåren friskole, hvor faglighed, dojokun og medborgerskab går hånd i hånd danner værdi-grundlaget for skolen. Dojo-kun er et sæt leveregler udledt af traditionel kampsport med fokus på at: Søge den perfekte karakter, selvkontrol, stræbsomhed, ærlighed og respekt

Værdigrundlag
  • Nyheder

Personale og ledelse har fuldt fokus på psykologiske sikkerhed hele 2024.
    For at vores elever trives, er det en forudsætning, at vi trives.
    Værktøjer til at behandle udfordringer som: "Frugtbare uenigheder" er et af de elenenter vi bruger til at spejle og forbedre vores egen faglighed.

Se nyhedsbreve
  • Kampkunst

En hverdag med bevægelse

Kropsbais