Sommerbrev

Kære forældre på Park Allé Privatskole

Efter den juli måned med mest nedbør nogensinde i Danmark glæder vi os i personalegruppen til at modtage alle jeres dejlige børn. Som vi alle ved kommer solen altid frem, når lærere og børn mødes efter ferien.

Opstart
1. – 9. klasse starter torsdag den 10.08. 23 klokken 9.05 – 11:30
0. klasse starter torsdag den 10.08.23 klokken 10:00 – 11:30.

Elever og personale
Vi byder fra årets start velkommen til nye ansigter på både elev – og personalefronten. Eva Moestrup er ny fransklærere og indgår også i vores specialundervisningsteam, Jeannet Ulrikkeholm er ny musiklærer, Anne Jensen skal undervise i hhv. billedkunst og matematik og Line Bierrings bliver ny klasselærer i 7. klasse.

Nye elever på skolen er Enzo (0.klasse), Solvei (2.A), Lenea og Freja (2.B), Mushumi (4.A), Emily (6.A), Celina og Azaan (7.A), Mikala (8.A) og Isak (9.A).

I vores SFO ansætter vi grundet øget børnetal og afsked med Stine og Nicoline, som er startet studie, tre nye medarbejdere. Vi afvikler ansættelsessamtaler i uge 33. Vi har modtaget 40 ansøgninger og har haft løbende besøg af kandidater hen over sommerferien.

Omlagte dage
Allerede den 14/8 – 16/08 vil der for udskolingen være omlagte dage, da hele lærerteamet sammen med eleverne fra 7. klasse bruger dagene på udvikling af elev – og klassetrivsel. Forløbet faciliteres af John-Erik Bang (www.trivsel.nu). Det er målsætningen, at vi styrker hele vores udskolingsafdeling igennem dette arbejde.

Hjemmeside
Vi har igennem det sidste halve år arbejdet sammen med grafisk designer og programmør for at optimere og opdatere vores hjemmeside. En hjemmeside skal gerne være både skolens ansigt udadtil og en aktiv ressource for forældre og elever. En hjemmeside bliver aldrig færdig. Efter rådgivning udrulles vores nye side derfor i en løbende proces. I kan allerede nu se design af ny hjemmeside og re-design af skolens logo ved at klikke ind på: www.parkalleprivatskole.dk

Fire ledige pladser i 0. klasse

Skulle I blive spurgt af venner eller bekendte, har vi ledige pladser i 0. klasse og de er velkommen til at kontakte Martin på kontakt@parkalleprivatskole.dk for at få yderligere oplysninger